Αποθήκευση και συγχρονισμός αρχείων στο σύννεφο ( cloud storage). Τι είναι και πως γίνεται.



Η αποθήκευση των αρχείων μας στο λεγόμενο “σύννεφο” cloud storage είναι πλέον απαραίτητη και αναγκαία, η τεχνολογία μας προσφέρει αυτή την δυνατότητα και πολλές εταιρίες προσφέρουν είτε δωρεάν είτε επί πληρωμή τον τρόπο αυτό.

Εμείς οι  δικηγόροι τα αρχεία μας τα χρειαζόμαστε ανά πάσα στιγμή, όπου και αν βρεθούμε, η τεχνολογία των έξυπνων κινητών ή τάμπλετ μας βοηθάει όπου και αν είμαστε να μπορούμε να έχουμε πρόσβαση σε ένα δικόγραφο, μία φωτογραφία ή μία απόφαση που έχουμε σκανάρει και αποθηκεύσει πχ σε μορφή .pdf.

Το σύννεφο δεν έχει να κάνει με το λεγόμενο backup που κάνουμε με εξωτερικό σκληρό δίσκο ή με στικάκι ( usb ), είναι ένα εφεδρικό σύστημα αποθήκευσης αρχείων άμεσα επεξεργάσιμο και προσβάσιμο από εμάς, σε οποιονδήποτε υπολογιστή, κινητό ή τάμπλετ αρκεί να έχουμε πρόσβαση σε διαδίκτυο. Δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να χαθούν ή να καταστραφούν τα αρχεία μας. 

Μου εχει τύχει πολλές φορές να μου χαλάσει πχ ένα cd, ένα USB stick και ότι αρχεία είχα μέσα να χαθούν. Επίσης προσφάτως η κάρτα μνήμης του κινητού ξαφνικά χάλασε, ομοίως το δεύτερο κινητό μου δεν άνοιγε και ευτυχώς όλα τα αρχεία μου τα είχα στο σύννεφο. 
Με αυτή την αφορμή αποφάσισα να γράψω αυτό το άρθρο. 
Τα προγράμματα που δοκίμασα και θα σας τα αναφέρω προσφέρουν άμεσο συγχρονισμό και αποθήκευση όσων αρχείων έχουμε στον υπολογιστή μας ή στο κινητό κλπ όπως  επίσης και δημιουργία φακέλων ανά κατηγορία.

Α------Το πρώτο που είχα δοκιμάσει ήταν το 
Το βασικό πρόγραμμα του Drobox προσφέρει 2 GB αποθηκευτικό χώρο στο σύννεφο του. Οι επιλογές του είναι εξαιρετικές, εγκαθίσταται στον υπολογιστή και στο κινητό και λειτουργεί στο παρασκήνιο επιλέγοντας να στέλνουμε ή να αποθηκεύονται αυτόματα.
Η εγγραφή είναι εύκολη και για αρχεία τύπου .doc και .pdf το προτιμώ, επίσης έχει δυνατότητα να επιλέξεις  το δωρεάν ή  επί πληρωμή πρόγραμμα :


Β------Το δεύτερο που δοκίμασα και έχω για αποθήκευση νομολογίας, προσωπικών εγγράφων και φωτογραφιών για το blawg “Έλληνας Δικηγόρος” είναι το Google Drive:


 Αυτό το χρησιμοποιώ σε άμεση καθημερινή σύνδεση με το κινητό και τον υπολογιστή, αν έχετε δει πολλά αρχεία όπως ΦΕΚ, Νομολογία κλπ τα ανεβάζω πρώτα εκεί, λαμβάνω σύνδεση link και τα ενσωματώνω στις αναρτήσεις. Επίσης αυτά τα link μπορώ να τα διαμοιράσω όπου θέλω πχ στο Facebook, Messenger κλπ αφού είναι κανονικά αρχεία υπερσύνδεσης. Επιλέγω λήψη συνδέσμου για κοινή χρήση προς όλους ή ιδιωτική ( μόνο όσοι έχουν το link μπορούν να δουν, επεξεργαστούν κλπ το αρχείο).
Ο δωρεάν αποθηκευτικός χώρος που δίνει είναι 15GB που μου είναι υπεραρκετός για τώρα.

Το τρίτο που δοκίμασα είναι το One Drive της Microsoft,
εξαιρετικό και γρήγορο σε αυτό έχω αποθηκεύσει τα πάντα από το κινητό μου και τάμπλετ, η αποθήκευση στο “σύννεφο” γίνεται αυτόματα, έχω κάνει αυτή την επιλογή και δεν έχω χάσει ποτέ αρχείο, φωτογραφία κλπ. Ο δωρεάν αποθηκευτικός χώρος των 15 GB για εμένα είναι αρκετός, αν θέλετε κάτι παραπάνω έχει επιλογή να αγοράσετε.

Επίσης υπάρχει το iCloud της Apple το οποίο όμως δεν το έχω επεξεργαστεί ώστε να εκφέρω άποψη :

Αυτά δοκίμασα εγώ και σας τα παρουσίασα, στο διαδίκτυο μπορείτε να βρείτε και άλλες εταιρίες, προγράμματα που προσφέρουν υπηρεσίες αποθήκευσης σε "σύννεφο" για να δοκιμάσετε και να καταλήξετε ποιο σας αρέσει και να είναι λειτουργικό σύμφωνα με εσάς.
Σημαντικό : όποιον κωδικό επιλέξουμε, πρέπει να φροντίσουμε να είναι μοναδικός, να μην ομοιάζει με το όνομα μας, γενέθλια, ή αγαπημένη μας πόλη κλπ...Επιλέξτε ένα κωδικό που να είναι δύσκολος και ισχυρός, ώστε να μη τον ανακαλύψει ο οποιοσδήποτε!!!

Σχόλια