Δήλωση Γιώργου Κυμπαρίδη Προέδρου Δικηγορικού Συλλόγου Ροδόπης

Η εκλογή μου στο αξίωμα του προέδρου του Δικηγορικού Συλλόγου Ροδόπης από το 2008 μέχρι σήμερα, αποτελεί ύψιστη τιμή για μένα και οφείλω πραγματικά να δηλώσω το σεβασμό μου και την εκτίμηση μου στο πρόσωπο καθενός και καθεμιάς από τους συναδέλφους μου.

 Η άσκηση των καθηκόντων μου όλα αυτά τα χρόνια συνέπεσε χρονικά με την εξαιρετικά δυσμενή οικονομική συγκυρία, η οποία έφερε σε δεινή θέση τη χώρα μας και τους πολίτες της συμπεριλαμβανομένου βέβαια και του δικηγορικού κόσμου. Από το 2009 βιώνουμε ένα εξαιρετικά ρευστό και δύσκολο τοπίο κρίσεως σε μια οικονομία που νοσεί βαθύτατα και σε μια κοινωνία σε βαθιά κρίση θεσμών και αξιών, σε μια πραγματικότητα που χαρακτηρίζεται από ολοένα και πιο εντεινόμενες επιθέσεις στις οικονομικές κατακτήσεις προηγούμενων δεκαετιών και σε εργασιακά και πολιτικά δικαιώματα, που ουδείς είχε στο παρελθόν διανοηθεί ν’ αμφισβητήσει. Σ’ αυτό λοιπόν το περιβάλλον ο κλάδος μας ήταν παρών από την πρώτη στιγμή, αντιστεκόμενος σθεναρά κι έχοντας ως κύριο γνώμονα το δίκαιο και την εφαρμογή του Συντάγματος, διεκδικώντας όχι για τον εαυτό του συντεχνιακά και αποκομμένος από το κοινωνικό γίγνεσθαι, αλλά προς όφελος των πολιτών που βρέθηκαν έρμαιο σε πολλές περιπτώσεις της παράλογης «λογικής» εξωθεσμικών οργάνων. Ίσως αυτοί που ζουν ξεκομμένοι από την κοινωνική πραγματικότητα και δε μπορούν ή δε θέλουν να την κατανοήσουν ή αυτοί που υπηρετούν ή είναι ενταγμένοι στη λογική των διακριτών κοινωνικών χώρων που επιδέχονται αποσπασματικές λύσεις, να πιστεύουν ότι η κατάσταση μπορεί να βελτιωθεί. Προσωπικά, οι πρακτικές αυτές δεν με αφορούν και δεν αφορούν το όραμα της γενιάς μου.
Θεωρώντας ότι οι Δικηγορικοί Σύλλογοι αποτελούν έναν από τους σημαντικότερους θεσμούς που έχουν παραμείνει πλέον πραγματικά δίπλα στον πολίτη, μέσα σε αυτήν την δύσκολη κατάσταση που βιώνουμε όλοι μας, ζητώ από όλους τους συναδέλφους μου ανεξαρτήτως πολιτικών πεποιθήσεων και προτιμήσεων, ενότητα και συνέργεια χωρίς αποκλεισμούς και αγκυλώσεις.
Καλή επιτυχία σε όλους τους υποψηφίους !!!!!

Σχόλια